banner image

Facebook

banner image

جدائی کی پہلی رات


جدائی کی پہلی رات
آنکھ بوجھل ہے
مگر نیند نہیں آتی 
میری گردن میں حمائل تری بانہیں جونہیں
کسی کروٹ بھی مجھے چین نہیں پڑتا ہے
سرد پڑتی ہوئی رات
مانگنے آئی ہے پھر مجھ سے 
ترے نرم بدن کی گرمی
اور دریچوں سے جھجھکتی ہوئی آہستہ ہوا
کھوجتی ہے مرے غم خانے میں
تیری سانسوں کی گلابی خوشبو

میرا بستر ہی نہیں
دل بھی بہت خالی  ہے
اک خلا ہے کہ مری روح میں دہشت کی طرح اترا ہے
تیرا ننھا سا وجود
کیسے اس نے مجھے بھر رکھا تھا
ترے ہوتے ہوئے دنیا سے تعلق کی ضرورت ہی نہ تھی
ساری وابستگیاں تجھ سے تھیں
تو مری سوچ بھی ، تصویر بھی اور بولی بھی
تیرے جانے پہ کھلا
لفظ ہی کوئی مجھے یاد نہیں
بات کرنا ہی مجھے بھول گیا
تو مری روح کا حصہ تھا
مرے چاروں طرف
چاند کی طرح سے رقصاں تھا مگر
کس قدر جلد تری ہستی نے
مرے اطراف میں سورج کی جگہ لے لی ہے
اب ترے گرد میں رقصندہ ہوں
وقت کا فیصلہ تھا
ترے فردا کی رفاقت کیلئے
میرا امروز اکیلا رہ جائے
مرے بچے مرے لال
فرض تو مجھ کو بنھانا ہے مگر
دیکھ کتنی اکیلی ہوں


پروین شاکّر


جدائی کی پہلی رات جدائی کی پہلی رات Reviewed by Zintovlogs on March 12, 2019 Rating: 5

No comments:

This is the current condition of these people after rain it is really heartbreaking

district Badin This is the current condition of these people after rain it is really heartbreaking and very sad . They have no facilities e...

Powered by Blogger.