banner image

Facebook

banner image

خدا سے دیکھو کتنا ڈر رہا ہوں میں

dheko khuda say kitna dar raha hun main

خدا سے دیکھو کتنا ڈر رہا ہوں میں
تجوری ، جیب دونوں بھر رہا ہوں میں

میرا بھائی بھوکا ہے تیسرے دن کا
اور چوتھی وار عمرہ کر رہا ہوں میں

نمازی میں ہوں پنچگانہ 
مگر جھوٹی تجارت کر رہا ہوں میں

مسجد سنگ مر مر کی بنا کر
پڑوسی کو مگر تنگ کر رہا ہوں میں

شریعت کی حفاظت میرا مقصد
طریقہ کفر پہ گو چل رہا ہوں میں

وراثت بہن کی چھپ کے سے کھا کر
معافی کی توقع کر رہا ہوں میں

جو ہو شادی تو سودی قرض لے کر
نمود و نمائش کر رہا ہوں میں

نبی کی زندگی کو ترک کرکے 
نبی سے عشق کا دم بھر رہا ہوں میں

یہ چاھتا ہوں کہ کافر ہو مسلمان
مگر اسلام سے خود ڈر رہا ہوں میں

مجھے اللہ سے ہے امید رحمت
مگر دن رات چوری کر رہا ہوں میں

خدا سے دیکھو کتنا ڈر رہا ہوں میں

تجوری ، جیب دونوں بھر رہا ہوں میں
خدا سے دیکھو کتنا ڈر رہا ہوں میں خدا سے دیکھو کتنا ڈر رہا ہوں میں Reviewed by Zintovlogs on February 20, 2020 Rating: 5

No comments:

This is the current condition of these people after rain it is really heartbreaking

district Badin This is the current condition of these people after rain it is really heartbreaking and very sad . They have no facilities e...

Powered by Blogger.