banner image

Facebook

banner image

یوں تو کہنے کو بہت لوگ شناسا میرے

ghazal

یوں تو کہنے کو بہت لوگ شناسا میرے 
کہاں لے جاوں تجھے اے دل تنہا میرے

وہ محدود سا حلقہ ہے شناسائی کا 
یہی احباب مرے ہیں یہی اعدا میرے

میں یہی  کاسہ ولب تشنہ رہوں گا کب تک
تیرے ہوتے ہوئے اے صاحب دریا میرے

مجھ کو اس ابر بہاری سے ہے کب کی نسبت
پر مقدر میں وہی پیاس کے صحرا میرے 

دیدہ و دل تو ترے ساتھ ہیں اے جان فرازّ
اپنے ہمراہ مگر خواب نہ لے جا میرے 

احمد فرازّ
یوں تو کہنے کو بہت لوگ شناسا میرے  یوں تو کہنے کو بہت لوگ شناسا میرے Reviewed by Zintovlogs on February 29, 2020 Rating: 5

No comments:

This is the current condition of these people after rain it is really heartbreaking

district Badin This is the current condition of these people after rain it is really heartbreaking and very sad . They have no facilities e...

Powered by Blogger.