banner image

Facebook

banner image

عبرت



ایک رات ایک لڑکی اپنے خاوند کے ساتھ چرپائی پر لیٹی ہوئی تھی، کہ آدھی رات اچانک وہ آرام کے ساتھ موبائیل ہاتھ میں لیااور باہر کمرے سے نکلی، اس کا خاوند کو شک ہوگیا کہ میری بیوی کیا کرنے باہر نکلی ،
تھوڑی دیر بعد اس کی بیوی واپس آکر آرام کے ساتھ اپنے خاوند کے ساتھ چرپائی پر لیٹ گئی،
دوسری رات اس کے خاوند نے اپنا سیم کارڈ نکال کر اس کے موبائیل میں ڈال دیا اور بیوی کا سیم کارڈ اپنے موبائیل میں ڈالہ
جب آدھی رات ہوگئی تو اس کی بیوی پھر سے آرام کے ساتھ موبائیل اٹھایا اور کمرے سے باہر نکل گئی خاوند کو اور شک ہوگیا، اور انتظار کر رہا تھا کہ اب کوئی تو اس کے نمبر پر کال کریگا لیکن ، کسی نے بھی کال نہیں کیا اور اس کی بیوی واپس آکے لیٹ گئی جب خاوند نے اس کا موبائیل چیک کیا تو اس میں کوئی بھی نہ کال آیا اور نہ ہی گیا
تو اس کا خاوند اور شک میں پڑ گیا اور سوچھا کہ شائد نمبر ڈیلیٹ کیا ہوگا
تیسری رات پھر ویسا ہی ہوا لڑکی کمرے سے باہر نکلی
5 منٹس بعد اس کا خاوند بھی چپ چپ کے اس کے پیچے گیا اور وہاں ایک سائیڈ میں جا کے بیٹھ گیا دیکنھے کیلئے کہ اس کا بیوی آخر کیا کرتی ہے،
تو جب دیکھا اس کا بیوی گھر کے ایک کنارے میں جائے نماز بچایا تھا اور موبائیل کا لائیٹ On کیا تھا اور کڑی ہو کر نماز میں مشغول تھی
جب سلام پھیرا
تو دعا کی کہ۔ یا اللہ اگر میری عمر میرے خاوند کی عمر سے زیادہ ہو تو میرا آدھا عمر میرے خاوند کو دے دو۔۔۔۔۔
میرا یہ دعا ہے کہ اللہ سب کو ایسے ہی بیوی دے
آمین
قصے کاقصد یہ تھا کہ شک کرنے سے پہلے تحقیق کرو
جزاک اللہ
آگر قصہ اچھی لگی ہو تو آگے شئیر ضرور کرو
اور یہ تصویر اس لئے لگایا کہ پھر لوگ ایسے قصے ضرور پورا پڑھینگے
عبرت عبرت Reviewed by Zintovlogs on April 22, 2020 Rating: 5

No comments:

This is the current condition of these people after rain it is really heartbreaking

district Badin This is the current condition of these people after rain it is really heartbreaking and very sad . They have no facilities e...

Powered by Blogger.