banner image

Facebook

banner image

وفاؤں کو سجا کر دیکھئے تو - مجھے اپنا بنا کر دیکھئے تو

Decorate your souls - If you make me yours

وفاؤں کو سجا کر دیکھئے تو 
مجھے اپنا بنا کر دیکھئے تو

خدا کو ڈھونڈھنے جاتے کہاں ہیں 
ذرا گردن جھکا کر دیکھئے تو 

وفا پر تبصرہ کرنے سے پہلے 
مجھے بھی آزما کر دیکھئے تو 

نشہ کافور ہو جائیگا میرا 
نگاہوں سے پلا کر دیکھئے تو 

مہک اٹھے گا یہ ماحول سارا
ذرا سا مسکرا کر دیکھئے تو 

مرے سپنے ہوتے ہیں جھوٹے 
مرے خوابوں میں آکر دیکھئے تو

کہاں تک بھاگیئے گا مشکلوں سے
انہیں آنکھیں دکھا کر دیکھئے تو 

تعصب تنگ نظری اور نفرت
یہ دیواریں گرا کر دیکھئے تو

ہیں کھلنے کے لئے بیتاب کلیاں
ذرا سا گد گدا کر دیکھئے تو 

پیام اس شہر کی خاموشیوں میں
کوئی پتہ ہلا کر دیکھئے تو 

پیام 
وفاؤں کو سجا کر دیکھئے تو - مجھے اپنا بنا کر دیکھئے تو وفاؤں کو سجا کر دیکھئے تو - مجھے اپنا بنا کر دیکھئے تو Reviewed by Zintovlogs on September 22, 2019 Rating: 5

No comments:

This is the current condition of these people after rain it is really heartbreaking

district Badin This is the current condition of these people after rain it is really heartbreaking and very sad . They have no facilities e...

Powered by Blogger.