banner image

Facebook

banner image

لوٹنا ہے مجھے گھر جائیگا آخر وہ بھی

parveen shakir sad Poetry

لوٹنا ہے مجھے گھر جائیگا آخر وہ بھی
میں بھی غربت میں ہوں، مانند مسافر وہ بھی

میں نے بھی پیاس کے صحرا میں بڑے دن کاٹے
جرعہ آب کوترسا ہوا طائر وہ بھی

میرا دکھ بھی مرے چہرے سے نہیں کھلنا ہے
اور سر بزم ہے فرخندہ بظاہر وہ بھی

اس کی حرمت کا مرے دل کو بھی ہے پاس بہت
چپ رہے گا مری ناموس کی خاطر وہ بھی

کیا عجب ہے کہ یہ دل ہوش سے بیگانہ ہوا
شب کا افسوں بھی جنوں خیز تھا ساحر وہ بھی

پروین شاکّر
لوٹنا ہے مجھے گھر جائیگا آخر وہ بھی لوٹنا ہے مجھے گھر جائیگا آخر وہ بھی Reviewed by Zintovlogs on September 18, 2019 Rating: 5

No comments:

This is the current condition of these people after rain it is really heartbreaking

district Badin This is the current condition of these people after rain it is really heartbreaking and very sad . They have no facilities e...

Powered by Blogger.