banner image

Facebook

banner image

سفر خواب

Poetry poem, traveling dream was a very beautiful dream

بہت ہی خوبصورت خواب تھا
جو کچی عمروں میں
میں اکثر دیکھتی تھی
یہ کہ 
پورے چاند کی شب ہے 
زمیں سے آسماں تک
روشنی کی ایک سیڑھی بن گئی ہے
مرے تن پر ستاروں سے بنا ملبوس ہے
اک ہاتھ میں تازہ گلاب
اور دوسرے ميں تیرا بازو ہے 
میں تیرا ہاتھ تھامے
زینہ درزینہ قدم رکھتی ہوں
نامعلوم دنیا کے سفر پر ہوں
تری سانسوں کی خوشبو
رات کی رانی کا جادو
چاندنی کا لمس
آپس میں گھلے جاتے ہیں
میری روح میں تحلیل ہوتے جا رہے ہیں
یہ سپنا جل چکا تھا
بس اس کی راکھ میری روح میں اکثر اڑا کرتی 
مگر کل شب
شب مہتاب تھی
اور آسماں تک نور کی سیڑھی بنی تھی 
ستاروں سے بھرا آنچل تھا میرا
مرے اک ہاتھ میں ہلکے گلابی پھول تھے
اور دوسرا اک اجنبی کے ہاتھ میں تھا
جس کا ہر انداز تجھ سے مختلف تھا
مگر اس آنکھ میں جو جگمگاہٹ تھی
مری دیکھی ہوئی تھی
اور اس لب پر جو دلکش مسکراہٹ تھی
مری چومی ہوئی تھی 


پروین شاکّر
سفر خواب سفر خواب Reviewed by Zintovlogs on September 18, 2019 Rating: 5

No comments:

This is the current condition of these people after rain it is really heartbreaking

district Badin This is the current condition of these people after rain it is really heartbreaking and very sad . They have no facilities e...

Powered by Blogger.