banner image

Facebook

banner image

اگر یہ کہہ دو بغیر میرے نہیں گزارہ، تو میں تمہارا

AGR YE KEH DO BGHER MERE NAHI GUZARA TO ME TUMHARA

اگر یہ کہہ دو بغیر میرے نہیں گزارہ، تو میں تمہارا

یا اس پہ مبنی کوئی تاثر کوئی اشارا، تو میں تمہارا

غرور پرور، انا کا مالک، کچھ اس طرح کے ہیں نام میرے

مگر قسم سے جو تم نے اک نام بھی پکارا ، تو میں تمہارا

تم اپنی شرطوں پہ کھیل کھیلو، میں جیسے چاہے لگاؤں بازی

اگر میں جیتا تو تم ہو میرے، اگر میں ہارا ، تو میں تمہارا

تمہارا عاشق، تمہارا مخلص، تمہارا ساتھی، تمہارا اپنا

رہا نہ ان میں سے کوئی دنیا میں جب تمہارا ، تو میں تمہارا

تمہارا ہونے کے فیصلے کو میں اپنی قسمت پہ چھوڑتا ہوں

اگر مقدر کا کوئی ٹوٹاکبھی ستارا تو میں تمہارا

یہ کس پہ تعویز کر رہے ہو؟یہ کس کو پانے کے ہیں وظیفے؟

تمام چھوڑو بس ایک کر لو جو استخارہ ، تو میں تمہارا
................عامر امیرؔ...............

AGR YE KEH DO BGHER MERE NAHI GUZARA TO ME TUMHARA
YA IS PE MBNI KOI TA'ASUR KOI ISHARA TO ME TUMHARA

GHROOR PRWR, ANA KA MALIK, KUCH TRAH K HAIN NAM MERE

MGR QASAM SE JO TU NE AK NAM BHI PUAKARA TO ME TUMHARA

TM APNI SHRTO PE KHEIL KHEILO, ME JESEY CHAHU LGAU BAZI

AGR ME JEETA TO TM HO MERE AGR ME HARA TO ME TUMHARA

TMHARA AASHIQ, TMHARA MUKHLIS, TMHARA SATHI, TMHARA APNA

RHA NA AN ME SE KOI DUNIA ME JB TMHARA TO ME TUMHARA

TMHARA HONE K FESLE KO ME APNI QISMT PE CHORTA HU

AGR MUQDR KA KOI TOOTA KBHI SITARA TO ME TUMHARA

YE KIS PE TAWEEZ KR RHE HO? YE KIS KO PANY K HAIN WZEEFE?
TMAM CHORO BS AIK KR LO JO ISTKHARA TO ME TUMHARA
.............
اگر یہ کہہ دو بغیر میرے نہیں گزارہ، تو میں تمہارا اگر یہ کہہ دو بغیر میرے نہیں گزارہ، تو میں تمہارا Reviewed by Zintovlogs on October 05, 2019 Rating: 5

No comments:

This is the current condition of these people after rain it is really heartbreaking

district Badin This is the current condition of these people after rain it is really heartbreaking and very sad . They have no facilities e...

Powered by Blogger.