banner image

Facebook

banner image

میں تنہائی کا حاصل ہو گیا ہوں

I Have gotten lonely

میں تنہائی کا حاصل ہو گیا ہوں
بھری دنیا میں شامل ہوگیا ہوں

اسے آساں سمجھ لینے کی دھن میں
میں اپنے آپ مشکل ہوگیا ہوں

بہت پتھر بنا ہوں ٹوٹنے کو
مگر اک چوٹ سے دل ہوگیا ہوں

مری فطرت رہی ہے قتل ہونا
مگر مشہور قاتل ہوگیا ہوں

غبار ہمسفر کے ساتھ رہ کر
بس محراب منزل ہوگیا ہوں

مجھے دریا سے ملنے کی ہوس تھی
بکھر کر ریگ ساحل ہوگیا ہوں

کہا کل چاند نے بنجر زمیں سے 
میں آبادی کے قابل ہوگیا ہوں

ضروری تھا مرا محسن سے ملنا
میں خود رستے میں حائل ہوگیا ہوں

محسن نقوی 
میں تنہائی کا حاصل ہو گیا ہوں میں تنہائی کا حاصل ہو گیا ہوں Reviewed by Zintovlogs on September 19, 2019 Rating: 5

No comments:

This is the current condition of these people after rain it is really heartbreaking

district Badin This is the current condition of these people after rain it is really heartbreaking and very sad . They have no facilities e...

Powered by Blogger.