banner image

Facebook

banner image

زندگی کیا ہے ، کبھی دل مجھے سمجھائے تو

zindagi kya hai kabi dil muje samjahey tu

زندگی کیا ہے ، کبھی دل مجھے سمجھائے تو 
موت اچھی ہے اگر وقت پہ آجائے تو 

مجھ کو ضد ہے کہ جو ملنا ہے ، فلک سے اترے 
اس کی خواہش ہے کہ دامن کوئی پھیلائے تو

کتنی صدیوں کی رفاقت میں اسے پہنادوں
شرط یہ ہے مسافر کبھی لوٹ آئے تو

خواب در خواب نئی نیند نہاؤں۔۔۔ لیکن
میرا ماضی میرا بچپن کبھی لہرائے تو

میری آنکھوں میں یہ رم جھم یہ دھنک دھوپ فضا 
ایسے موسم میں وہ آنچل کہیں لہرائے تو 

دھوپ محسن ہے غنیمت مجھے اب بھی لیکن
میری تنہائی کو سایہ میرا بہلائے تو 

محسن نقوی 
زندگی کیا ہے ، کبھی دل مجھے سمجھائے تو زندگی کیا ہے ، کبھی دل مجھے سمجھائے تو Reviewed by Zintovlogs on October 09, 2019 Rating: 5

No comments:

This is the current condition of these people after rain it is really heartbreaking

district Badin This is the current condition of these people after rain it is really heartbreaking and very sad . They have no facilities e...

Powered by Blogger.